Sunday, October 2, 2011

Σάμος - Ο Νομός της Απομόνωσης



Μετά τα τραγικά γεγονότα και την απόφαση του συγκοινωνιακού κατεστημένου της Χώρας από το Φθινόπωρο του 2011 ο Νόμος Σάμου, μένει με ένα καράβι 3 φορές την εβδομάδα και χωρίς πρωινές πτήσεις για Αθήνα με την αποχώρηση της Aegean από 1/11. 4 μέρες την εβδομάδα λοιπόν θα υπάρχει απομόνωση από προιόντα και μεταφορές. Ο Νομός μας που έτσι και αλλιώς λόγω θέσης και πολιτικών άνευ οράματος και με αντιμετώπιση χλιαρής αντίδρασης, οδήγησε στην σταδιακή απαξίωση των τελευταίων ετών. Η Σάμος έχει τεθεί πλέον σε οικονομική ελεύθερη πτώση. Με την αποκοπή της επικοινωνίας η κατάσταση γίνεται πλέον αφόρητη για όλα. Δουλειές, Προϊόντα, Τουρισμό. Η κατάσταση έχει φτάσει στο απροχώρητο. Η Σάμος πρέπει να αντιδράσει πλέον δυναμικά. Για αυτό τον λόγο,


Η πρόταση του ΒΑΘΥ SOS είναι η εξής: Καμία πληρωμένη έκτακτη εισφορά από τους κατοίκους και τους επαγγελματίες του Νομού, με την στήριξη όλων (Αντιπεριφέρεια, Δήμος, Επιμελητήριο, Ενώσεις Ξενοδόχων, Καταστημάτων κτλ.), μέχρι να βρεθεί λύση στις μεταφορές. Η κυβέρνηση να δημιουργήσει άμεσα νέα γραμμή καθημερινά Πειραιά - Ικαρία - Σάμο - Χίο και (3 φορές την εβδομάδα Φούρνοι με επιδότηση), έτσι ώστε να γίνει μια γραμμή βιώσιμη χωρίς να πέφτει ένας ολόκληρος νομός σε μαρασμό. Σε καμία περίπτωση κανενός είδους εκβιασμός του στύλ αν μπει άλλο καράβι φεύγω. Το οποίο έτσι και αλλιώς υπόκειται στους νόμους περί ανταγωνισμού. Επίσης, φυσικά δικαιότερο εισιτήριο, ας μην θυμίσουμε ξανά ποσο κάνει να έρθεις Σάμο, και πόσο να πας Κρήτη...(ίδια απόσταση). Είναι κάτι που οργανωμένα θεωρούμε μας βγάζει επιτέλους από το τέλμα και παίρνουμε την κατάσταση στα χέρια μας, για τον Νομό μας και τις ζωές μας και τις δουλειές μας. Οι ανάλγητες Κυβερνήσεις μια μόνο μεγάλη υποχρέωση έχουν απέναντι στην Νησιωτικότητα, Την προστασία και διαφύλαξη των μεταφορών. Τουλάχιστον επεμβαίνοντας σε ολιγοπώλια και θέτοντας δίκαιους όρους επιχειρηματικότητας που συνάδουν με τις επιταγές της Ε.Ε. Όχι πια μονοπώλια και ολιγοπώλια. ΥΓ Σε καμία περίπτωση δεν θίγεται η γραμμή Χίου Λέσβου που δεν έχει καμία σχέση με την προτεινόμενη. Απλά η Χίος θα αποκτήσει και έξτρα δρομλόγιο (πιο αργό μεν), αλλα επιπλέον..Δεν νοείται πλέον ούτε έκτακτη εισφορά, φόροι από επαγγελματίες και κατοίκους που δεν έχουν μέσο επικοινωνίας, που είναι απομονωμένοι.




Η Σάμος δεν μπορεί να ζήσει πλέον όντας ο Νομός της απομόνωσης.


NEWSUPD:
7/12/2011
Και απ'οτι φαίνεται η κατρακύλα πάτο δεν έχει...Αυτά παθαίνει ένα μέρος όταν δεν διεκδικεί τίποτα...Μνημειώδες πλέον ότι ο Σαμιώτης δεν θα κάνει τίποτα σε συλλογικό επίπεδο αλλά θα κοιτάξει να βγάλει το μάτι του δίπλα ... μόνο...Αυτά κάνει η απομόνωση...
Απο τις 9/12 ολοκληρώνεται η επιστροφή στην παλαιολιθική εποχή...Μετά από 11.5 χρόνια από την τραγωδία του Σαμίνα η Σάμος θα επικοινωνεί με τον έξω κόσμο με ένα σαπιοκάραβο ΄τύπου" ΣΑΜΙΝΑ 3 φορές την εβδομάδα....Πιο κάτω δεν πάει...Ισως να μην είναι αργά...Αλλά 
πλέον χρειάζεται συστράτευση ...
Δώδεκα Χρόνια μετά το φονικό του Σαμίνα, ξαναφέρνουν ένα αντίστοιχο πλεούμενο φέρετρο στο νησί σαν το μοναδικό μέσο επικοινωνίας με τον έξω κόσμο - 3 φόρες την εβδομάδα. Κάτι που συνιστά τον μεγαλύτερο εξευτελισμό του νησιού μας και της αξιοπρέπειας των κατοίκων του. Δεν σέβονται τους νεκρούς, δεν σέβονται την γεωγραφική μας θέση, δεν σέβονται την νησιωτκότητα, δεν σέβονται τα σύνορα της Χώρας, τομέγεθός μας, την συνεισφορά μας στην πατρίδα. Σαμιώτη, δεν μπορείς άλλο να μείνεις αμέτοχος, όσο και βολεμένος να νομίζεις ότι είσαι. Η απάντηση μας πλέον πρέπει να γίνει πρώτο θέμα παντού. Όλοι σου σκάβουν τον λάκκο, δεν μπορεί να κοιμάσαι άλλο. Εσύ μπορείς μόνο να κάνεις το νησί σου από απομόνωση κέντρο. Να απαιτήσεις, σύγχρονη, γρήγορη, σταθερή σύνδεση με το κέντρο και τα γύρω νησιά. Η Σάμος μόνο από τους κατοίκους της μπορεί να κάνει την διαφορά.
Και οι πολιτικοί μας, ουδέν σχολιον πέραν του ότι ο αρνητισμός τους σε κάθε αναπτξιακό αίτημα της Σάμου και των κατοίκων της με κουβέντες του τύπου ούτε μια φορά την εβδομάδα δεν βγαίνει το καράβι, είναι τουλάχιστον ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΕΣ. Να τρέξτε έστω και τώρα να βρείτε κοδύλια για το νησί, να βρείτε επενδυτές που θα έρθουν να κινήσουν την ανάπτυξη, να βάλουν καινούργια γραμμή που θα συνδέει ακτοπλοικά την Ελλάδα και την Τουρκία μέσω Σάμου και Ικαρίας....